Saturday, October 8, 2016

Gann Hi Lo Trading System

Ontwikkel deur Robert Krausz, die Gann HILO Activator is 'n tendens volgende tegniese aanwyser wat gebruik word om te help bepaal die trend8217s rigting en om met die tendens inskrywing seine op te wek. Dit is die beste gekombineer met die Gann Swing aanwyser en die Gann Trend aanwyser (sal hersien word in die volgende artikels) as deel van 'n handel stelsel, algemeen bekend as die 8220New Gann Swing Chartiste Plan8221. Die Gann HILO Activator is 'n eenvoudige bewegende gemiddelde van die vorige drie periods8217 hoogtepunte of laagtepunte. Op grond van die bewegende gemiddeldes logika, dit is 'n tendens volgende aanwyser wat gebruik word om die market8217s rigting van beweging te weerspieël. Binne die handel stelsel wat ons vroeër genoem, die Gann HILO aktiveerder is verantwoordelik vir die opwekking van inskrywing seine, maar help ook om te bepaal keerverlies vlakke. Hier is hoe dit lyk in 'n verhandelingsplatform. Grafiek bron: VT Trader Die lesings kan geïnterpreteer die volgende manier. 'N Bul tendens van krag is wanneer die prys aksie is bo die Gann Activator, dus impliseer dat slegs lang inskrywings moet word nie. Tydens 'n uptrend, is die aanduiding bereken op grond van die vorige drie periods8217 laagtepunte. Aan die ander kant, as die aanwyser is bo die prys wat gestip, dit dui daarop dat die mark is in 'n beer tendens, dus moet jy jou ambagte te beperk tot kort posisies. Tydens 'n verslechtering neiging, is die Activator8217s berekeninge gemaak met behulp van die vorige periods8217 hoogtepunte. Lees deur die volgende twee artikels om die vol grootte prentjie van hierdie handel stelsel te kry. Gestig in 2013, Binary Tribune het ten doel om die verskaffing van sy lesers akkurate en werklike finansiële nuusdekking. Ons webwerf is gefokus op die belangrike segmente in die finansiële markte aandele, geldeenhede en kommoditeite, en interaktiewe in-diepte verduideliking van die belangrikste ekonomiese gebeure en aanwysers. Finansiële Risiko-Openbaringsverklaring BinaryTribune sal nie aanspreeklik gehou word vir die verlies van geld of enige skade wat veroorsaak word van vertroue op die inligting op hierdie webtuiste gehou word. Handel forex, aandele en kommoditeite op marge dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Voordat jy besluit om buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring en risiko-aptyt handel. Koekie Policy Hierdie webwerf maak gebruik van koekies om jou te voorsien met die beste ervaring en om jou beter te leer ken. Met die besoek ons ​​webwerf met jou leser stel om koekies toelaat, jy instem tot ons gebruik van koekies soos beskryf in ons privaatheidsbeleid. kopieer Kopiereg 2016 mdash Binary Tribune. Alle regte Reserved2 Gann HILO Activator MT4 Deur Edward Revy op 6 Mei 2008 - 07:12. Hallo almal, Vandag sal ons kyk na Gann HILO Activator - nog 'n persoonlike aanwyser vir Meta Trader 4 platform. Siek wys jou die maniere om dit te gebruik. Jy kan reeds opgemerk het dat Ek is nie wat die presiese handel reëls om handel te dryf op. Dis omdat Im ontdek en te leer oor MT4 persoonlike aanwysers nou. Leer in Forex nooit eindig. Ek het 'n paar goeie potensiaal in dié handel gereedskap wat ons almal kan baat vind by en die verbetering van ons handel strategieë, so ek besluit om dit nie te stel totdat 'n beter tye en my waarnemings publiseer as ek vorentoe te beweeg. Gann HILO Activator in Forex en die maniere om dit te gebruik: Hierdie tendens volgende aanwyser help om beide: inskrywings en uitgange. Dit maak dit moontlik om 'n handelsmerk redelik vroeg gaan en bly in die handel langer. As jy 'n stel reëls of 'n handel stelsel wat 'n verbetering op inskrywings en uitgange vereis, kan Gann HILO Activator die regte gereedskap wees. Want byvoorbeeld kan neem ons bestaande gevorderde Forex stelsel 3 Deur die toevoeging van GANN HILO Activator ons kan nou meer akkurate inskrywings vas te stel. Ons kan ook hierdie aanwyser vir uitgange later gebruik, terwyl op dieselfde tyd sleep ons tot stilstand kom, byvoorbeeld, met Bbands Stop persoonlike aanwyser het ons gepraat oor die laaste keer. Gann HILO lyk ook interessant vir scalping, al wat jy nodig het, is om te identifiseer die belangrikste tendens neem óf net koop of verkoop seine wat deur die aanwyser. Byvoorbeeld, kan ons 50 EMO gebruik om die belangrikste tendens te identifiseer. Weereens, dit is net 'n groot wenke. Om jou 'n stel reëls te gee, ek moet 'n mens eers maak en toets dit behoorlik. So, vir nou is dit sal lyk inleiding, terwyl hopelik later en ook met 'n hulp van ander handelaars Ek sal dit werk om 'n goeie stelsel handel met reguit vorentoe rules. Gann Hilo DMI System Dit is wat jy bedoel dit geblyk net 'n paar ure gelede. Too bad ek senuweeagtig en sleep my stop te vinnig. Vir 'n Goeie maat, Ive ook gelaai my sjabloon lêer. Geniet Hi, alle verstellings korrek is, maar Ive getoets die stelsel net in 4 pare, AU, EU, GU en GY, maar dit moet werk in ander geldeenhede met geen probleem, jy moet net om te doen in die minimum 1 jaar handleiding back testing , om begrip van die mees korrekte stop Loss, metode van sleep jou stop en kry die afkap hoe die stelsel werk. Logika sal jy van A na B. Imagination sal jy oral te neem. die veronderstelling dat jy die toetse vir die vier pare wat jy genoem het, kan jy gee ons asseblief 'n rowwe skatting van die wenners en wins faktor wat jy bereik vir die pare Nog 'n ding wat my interesseer is of jy hierdie getoets op enige ander (korter) tydraamwerk Die net n paar Ek het getoets dit het-my meer as 6000 pitte dit 11 maande van data is GY, ander Im Live hulle handel met die reëls wat ek in 'n vorige post, maar didnt enige uitputtende toets nog doen, soos vir wenners en verloorders sy hang, 'n paar maande het jy 80 wenners, ander maande 'n bietjie meer as 50, maar ek het ambagte met 400 en 600 pitte wins, beperk tot 'n 75 pitte verlies, die enigste probleem wat hierdie stelsel haves, is die wissel mark, wat gee valse seine, daar is 'n paar maande dat hierdie stelsel in die gesig staar verliese, maar die toepassing van die stelsel in ander geldeenhede is vasgestel byna alles, met geen maande met verliese, ek dont like om kleiner tydsraamwerke handel, die neiging vir my is om die 1h kaarte links, en is slegs van toepassing in die daaglikse kaarte, waar ek ambagte kan vang 200-1500 pitte. Ek hoop ek beantwoord al jou vrae. Logika sal jy van A na B. Imagination sal jy oral te neem. Die enigste paar wat ek getoets Dit het-my meer as 6000 pitte dit 11 maande van data is GY, ander Im Live handel hulle met die reëls wat ek in 'n vorige post, maar didnt enige uitputtende toets nog doen, soos vir wenners en verloorders sy hang, 'n paar maande het jy 80 wenners, ander maande 'n bietjie meer as 50, maar ek het ambagte met 400 en 600 pitte wins, beperk tot 'n 75 pitte verlies, die enigste probleem wat hierdie stelsel haves, is die wissel mark, wat valse seine, daar is 'n paar maande dat hierdie stelsel in die gesig staar verliese, maar die toepassing van die stelsel in ander geldeenhede is vasgestel byna alles, met geen maande met verliese, I dont wil kleiner tydsraamwerke handel, die neiging vir my is om die 1h kaarte links en is slegs van toepassing in die daaglikse kaarte, waar ek ambagte kan vang 200-1500 pitte. Ek hoop ek beantwoord al jou vrae. Dankie vir jou antwoord, ja wat antwoord die meeste van my vrae oor 'n wissel mark: Het jy ag gegee op te hou om seine wanneer die huidige ATR is onder 'n sekere vlak (miskien onder 1,5-2 keer jou bedoel wins teiken, of iets soortgelyks, jy kry die idee) iets wat ek opgemerk terwyl ek besig was visueel back testing AUDJPY amp EURAUD: As die Gann HiLow lyn is deurboor met 'n groot beweging (oortreding van die reeks wat gevorm word deur die vorige drie kerse) in elk van hierdie geleenthede het ek opgelet hierdie: Toetrede tot by die laagste laag van die vorige drie kerse (wanneer gaan kort) sal jy in vroeër sonder jou bloot te stel aan bykomende risiko. Ek moet nog dit wil bevestig nie vir 'n lang inskrywings. Net my 0,028364. Ek het baie toetse veranderende instellings te voeg aanwysers gedoen, en 'n vaste 'n gat wat in een maand, en geskep 'n ander in 'n maand dat 'n goeie was. Op die oomblik Im besig met die toetse op ander geldeenhede, en Live te handel die stelsel nie, so ek hoef nie tyd om die dinge te verifieer, maar doen my 'n guns te toets jouself die resultate, en dan plaas hulle in hierdie draad, sodat ek kan vergelyk met my toetse later. Miskien vandeesweek Ek sal plaas die resultate wat ek het in GY, sodat jy kan jou toets self en dan vergelyk, maar hou in gedagte dat 'n maand of twee toetse, is niks werd nie, het ek gedoen wat baie keer, en begin om te dink wat Ive het die oplossing, maar toe verder gegaan na ander maande van wat nuttig is, hulle het in verliese. Logika sal jy van A na B. Imagination sal jy oral te neem. Ive het terug oor 'n paar maande en dit is my 2 sent werd: Jou wins is afhanklik van die vang een of twee groot lopies per maand. Ek wouldnt radikaal niks verander nie. Ek wouldnt seker enige aanwysers voeg. Daar is 'n soortgelyke stelsel op hierdie forum dat so baie reëls en aanwysers het bygevoeg dat sy byna onmoontlik om te handel. Ek dink die tyd raam behoeftes te kyk na. Ek sien te veel goeie ambagte gemis omdat hulle 'n uur of twee begin voor 0700. Ek dink jou SL en winsneming beslis hoef te kyk na. Die meeste van diegene Bes kan jy gee 20-40 pit winste. Soos, prys het tot 150 pitte beweeg voordat die handel jy enige wins ten alle gee. A 75 pit SL blyk te maklik om te tref. Ek dink dit moet verhoog word, of wat jy nodig het om 'n metode van terugkeer bedink nadat hy opgehou het. Baie ambagte begin met 'n 75 pit uit te stop dan gaan op 'n paar honderd pitte beweeg. Dit is net my gedagtes. Lede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 0 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte WebsiteHow om handel te dryf - Gann HILO Activator aanwyser en hoe werk dit Ontwikkel deur Robert Krausz. Hierdie aanwyser is oorspronklik gebruik om handel aandele en kommoditeite. Die Gann HILO Activator aanwyser is geplot oor die prys grafiek. Hierdie aanwyser is basies 'n eenvoudige bewegende gemiddelde van die vorige drie tydperke hoogtepunte of laagtepunte geplot gebaseer in verhouding tot HILO Activator. Bullish Signal - Wanneer prys is bo die Gann Activator dit blyk dat die forex tendens is lomp en net koop ambagte uitgevoer moet word. In 'n lomp tendens gebruik die Gann Activator die vorige tydperke prys laagtepunte vir berekeninge. Lomp Signal - Wanneer prys is laer as die Gann Activator dit blyk dat die forex tendens is lomp en verkoop slegs ambagte uitgevoer moet word. In 'n lomp tendens gebruik die Gann Activator die vorige tydperke prys hoogtepunte vir berekeninge. Die Gann HILO Activator gebruik moet word in kombinasie met die Gann Swing aanwyser en Gann Trend aanwyser om 'n forex stelsel metode wat algemeen na verwys as die Nuwe Gann Swing Chartiste Plan vorm. Binne hierdie handel metode die Gann Activator kan gebruik word as 'n inskrywing sein of uitgang-sein. Aflaai Meta Trader 5 Kopiereg 2000-2016, MQL5 Ltd. Gann Hilo DMI System geword Augustus 2007 Status: Lid 264 Posts Hi almal, hierdie een stelsel wat Im werk nie, vir ongeveer 2 maande, begin 5 maande of meer met ander aanwysers, maar is altyd ontwikkel in iets beters, vereenvoudig al die reëls ens die stelsel is baie eenvoudig, Ek gebruik net 2 aanwysers, Gann Hilo en QQEA. Ek handel eers die Londense sessie. Ek het handleiding backtests gemaak in 2007 met meer as 7500 pitte net in GY, sy 'n Neigings System, as jy 'n paar maande met wissel mark te vang, sal jy 'n maand of 2 met 'n baie klein verliese in die gesig staar geskryf, maar optel dit alles, het meer as 7500 pitte. Om die probleem van die maande met verliese op te los, Ive nagevors vir baie baie oplossings, en om 'n gat hier op te los, het ek uiteindelik geskep nog 'n gat in 'n ander plek, so ver my beste oplossings is om die stelsel in ander geldeenhede te diversifiseer, so ek kan maak meer pitte, en as 'n mens currencie ander is wat wissel is trending, maar ek hoef nie amptelike data in ander geldeenhede nie. Im eintlik lewe handel die stelsel met baie goeie resultate. GAAN hier weg DIE FINALE BYWERKING soektog na die NA wat sê in groot letters FINALE BYWERKING Logika sal jy van A na B. Imagination sal jy oral te neem. Aangesluit Augustus 2007 Status: Lid 264 Posts Die gewaarborgde reëls wat werk, is op GY, handel 1h kaarte vir 'n kort - Prys onder Gann HILO, DMI rooi lyn bo 20 lyn, en QQE gesmag lyn bo blou reguit lyn, die kers moet beweeg van naby oop meer as 3 pitte, anders beskou dit as 'DOJI en dont handel dit, en 'n kers met meer as 90 pitte van naby oop, dont handel nie, want jy het 90 kanse sal dit terug ingegaan, en die gesig staar 'n stop verlies . Vir Lang - prys bo Gann HILO, DMI blou lyn bo 20 lyn, en QQE reguit lyn bo blou gesmag lyn lyn, moet die kers beweeg van naby meer oop as 3 pitte, anders beskou dit as 'DOJI en dont handel dit, en 'n kers met meer as 90 pitte van naby oop, moenie handel nie, want jy het 90 kanse sal dit terug ingegaan, en die gesig staar 'n stop verlies. SLEGS dring by die einde van die kers ek net 'n stop verlies te gebruik in hierdie stelsel, nee wins, en beweeg die stop verlies elke keer as die currencie beweeg 75 pitte As pryse sy stop verlies, of pryse breek Gann HILO lyn, moet ten die einde van die kers aanwyser instellings wat DMI - 8, met 'n lyn op 20 hier is 'n voorbeeld van 'n handelsmerk, begin by die opening van Londen Aangeheg Images (klik om te vergroot) Wel soos ek gesê didnt ontdek nog 'n goeie oplossing vir daardie, getoets baie dinge, verander instellings ens probeer om vaste 'n gat hier, maar uiteindelik 'n ander geskep in 'n ander plek, as diegene valse sein waar uitgeskakel, sal die resultate verstommende, maar na die brand nog vele neurone, dit maak nie saak wat ek verloor 'n paar pitte een of ander tyd, begin die handel die stelsel in ander geldeenhede met 'n baie goeie resultate. In jou voorbeeld sal jy in die gesig staar 'n klein verlies, en 'n paar inskrywings is verkeerd, gaan dit weer in jou grafiek Im 'n idee gee hier, Im gaan dit ook Chek, wanneer ek meer tyd het, maar hierdie stelsel in D1, in die EU en AU jy kan tendense vang van 200 pitte 1000 pitte, kyk jouself. Logika sal jy van A na B. Imagination sal jy oral te neem.


No comments:

Post a Comment