Sunday, October 16, 2016

Binêre Opsie Signal Advertensies

In die eerste plek wil ek myself bekend te stel. My naam is Alex. Ek is 'n handelaar en sagteware ontwikkelaar. Jare gelede het ek 'n winsgewende manier om geld te maak uit die gemak van my huis. Ek is ingestel om die wêreld van die binêre opsies handel. In die eerste plek was dit soos 'n stokperdjie vir my. Ek het 'n sagteware-ontwikkeling maatskappy en my hoofbron van inkomste was uit gebooie hou wat ek ontvang om verskillende soorte sagteware wat nie verband hou is met die finansiële markte op enige wyse kodeer. Onlangs het ek begin leer van die wêreld van die finansiële markte handel en gevind binêre opsies as die maklikste en mees geskikte manier vir my om handel te dryf. Na groot aantal slapelose nagte uiteindelik daarin geslaag ek 'n manier van analise van die mark wat uitgewerk vir my hoe ek wou vind. Ek was gelukkig om iets wat gewerk het te vind, maar ek gekonfronteer 'n probleem as well. Wanneer die handel, is my kaarte gewoonlik gewy word met baie aanwysers. As jy reeds handel probeer, ek is seker jy my verstaan ​​hoe dit voel wanneer jy dit nodig om 'n dosyn van aanwysers te kyk op jou kaarte. Eintlik is dit nie sleg as jy baie aanwysers. Die probleem is in die manier waarop jy interpreteer wat hulle wys vir jou. Gewoonlik is dit nie 'n maklike taak, want baie dikwels die aanwysers lei tot verwarring en nie om die regte besluit te neem. Ek het toe gewerk meer om die handel metode en aanwysers wat my voorsien met die beste resultate te kies. Ek sê nie oor groot wenners oornag. Ek vertel konsekwent langtermyn resultate. Dit is eintlik wat ek nodig het. Ek duidelik verstaan ​​die regte geld is stap deur stap in 'n rustige tempo en nie deur oornag sukses. Glo my, dit is die waarheid deur reeds 'n suksesvolle handelaar aan u gebring. Wanneer die handel wat jy nodig het om gedissiplineerd en toegewyd aan jou handel metode. En ten einde gewy word aan iets, moet jy gemaklik voel wanneer daar gewerk word met dit. Ek het altyd verkies om dinge eenvoudig. Ek verstaan ​​as ek nie nodig het om 'n klomp van die aanwysers te gebruik, sal dit makliker wees om handel te dryf, in die eerste plek sielkundig. Gelukkig het ek 'n programmeerder te en nie net 'n handelaar. Dus het ek besluit om my strategie en aanwysers in 'n stuk sagteware wat my moet voorsien met 'n duidelike seine sit. Ek wou nie sit in die voorkant van kaarte kyk na 'n dosyn van aanwysers ten einde die inskrywing nie misloop nie. Irsquove sit in kode my beste kennis en beste handel aanwysers insluitend dié wat ek spesiaal ontwerp vir my eie handel en nooit hulle beskikbaar is vir publieke gebruik gemaak. By the way het jy al ooit daaraan gedink hoe 'n goeie strategie moet lyk ek bedoel wat is eintlik 'n goeie strategie vir jou Wat beteken dit om 'n goeie en betroubare metode van handel Elke persoon kan sy of haar eie begrip van die saak te hê maar ek is seker daar sal een ding gemeen wees in alle antwoorde. Binêre opsies handelaars is op soek na 'n betroubare strategie wat konsekwent hul fondse sal groei. Glo my as jy op soek is na 'n strategie wat sal wen elke van jou ambagte, waarskynlik sal jy nooit kry een. Daar is so baie dinge wat die mark gedrag beïnvloed sodat selfs 'n baie talentvolle handelaar of super sagteware kan eenvoudig nie alles voorspel. Jy moet ophou jag vir 'n strategie wat jy moet bring net wen ambagte. Dit is 'n pad na nêrens. Verder dikwels jy kan bemarkers op die netto bied jou 90 wen koers by die verkoop van hul handel stelsels ontmoet. Moet dit nie glo nie. Of ek sou eerder sê moet jy sulke eise in 'n bietjie anders te verstaan. Jy sien soms jy kan selfs 100 wenners in een dag te hê, maar jy kan al die ander dag verloor. So sal so 'n stelsel help jy ek glo nie. Wat jy nodig het is 'n stabiele resultate. Jy hoef nie na 100 of 90 wen koers om 'n bestaan ​​te handel binêre opsies te maak. Eintlik al wat jy nodig het is om langtermyn stabiele resultate van 70-80 oorwinning koers. Dit is eintlik 'n baie goeie verhouding wat jou sal toelaat om konsekwent wins maand maak per maand en jaar vir jaar. Die meeste goeie stelsels daar buite sal jy 60 wen koers wat nie genoeg is om konsekwente opbrengste te hê. Thatrsquos hoekom gewoonlik handelaars gebruik riskante tegnieke soos Martingale wanneer hulle dubbel of trippel hul aanvanklike belang ná 'n verlies aan diegene verliese te verhaal. Dit is te gevaarlik en nie 'n goeie manier om handel te dryf as jy wil om te bly in hierdie besigheid vir 'n lang tyd. Verder byna elke stelsel daar buite maak jy werk met verskeie aanwysers terselfdertyd, soms die kaarte is oorlaai met aanwysers, sodat jy selfs die kerse duidelik canrsquot sien. Soos hierbo sulke dinge genoem lei tot verwarring en verminder jou oorwinning koers en invloed beurs in 'n negatiewe manier. Met my sagteware wat jy kan 'n stabiele langtermyn wen koers van 70-80 oorwinning koers in binêre opsies handel het. So dit is wat presies wat jy nodig het om 'n voorsprong bo jou binêre opsies makelaar het. Ek doelbewus melding gemaak van die woord ldquolong-termrdquo 'n paar keer. Jy sien dikwels wanneer mense sien 'n advertensie soos ldquo90 akkurate binêre opsies systemrdquo, hulle gewoonlik wil om dit te probeer. Eintlik het ek gevind dat die meeste newbie handelaars is altyd jag vir so 'n hoë oorwinning koers. Ek wil net vir jou sê 'n paar eenvoudige, maar tog baie belangrike waarheid oor alle sodanige ldquosuper handel systemsrdquo of ldquohighly akkurate indicatorsrdquo die advertensies van wat jy kan sien op die internet. Wanneer die toets van 'n stelsel, myne of iemand elsersquos, jy moet altyd verstaan ​​hoe werklike akkuraatheid gemeet. Jy het om handel te dryf ten minste 100 ambagte 'n werklike akkuraatheid van die handel stelsel te sien. Wanneer die ontwerp van my metode, ek getoets het ook dit deeglik te pas en te verbeter nie. Thatrsquos hoekom ek altyd sê langtermyn resultate wat werklik belangrik is. Slegs langtermyn resultate kan jy bring voorspoed in jou lewe. Slegs langtermyn resultate kan jy omskep van 'n newbie handelaar om 'n professionele belegger. En hier is die rede waarom ek nie gee en sal nooit gee jou 'n belofte van 'n baie hoë oorwinning tariewe of waarborge van oornag sukses, want ek wil nie hier sê gewone bemarking pluis. My doel is om jou wys hoe baie dinge is aan die gang in hierdie besigheid. Ek het baie strategieë beskikbaar vir koop of gratis op die internet probeer. Die meeste van hulle het my nie meer as 50-55 oorwinning koers. Haai, itrsquos soos 'n flip van 'n muntstuk. Daar was stelsels wat nog erger wat nie gebruik kan word in die handel glad gewerk. Itrsquos baie belangrik om te verstaan ​​hoe die mark werk, hoe die prys werke. Daar is duisende verskillende aanwysers, maar ons canrsquot hulle almal gebruik, reg Natuurlik ons ​​canrsquot. As jy wil 'n baie goeie werkende strategie te skep, moet jy die mark, sy sterk - en swakpunte te verstaan. Jy moet probeer verstaan ​​beginsels van honderde verskillende aanwysers en kies enigstes wat marketrsquos gedrag in die meeste ware graad verteenwoordig. Of jy kan die ontwerp van jou eie as dit nodig is die ontbrekende dele van die strategie te vul. By die gebruik van die aanwysers was ek nooit heeltemal tevrede met hoe die aanwysers het vir my gewys whatrsquos gebeur in die mark. Dus het ek besluit om 'n paar veranderinge in sommige aanwysers te maak en ontwerp van my eie kinders wat as gevolg 'n deel van my volledige metode geword. Na die toets van groot aantal aanwysers en strategieë, ek het my strategie te ontwikkel en thatrsquos hoe die Binary Options Beast gebore. Soos ek vroeër gesê het, daar is duisende verskillende strategieë op die mark en gewoonlik die meerderheid van mense is te kompleks om aansoek te doen. Sommige handelaars dink dat as hulle het baie aanwysers op hul kaarte wat hulle in staat is om 'n beter ambagte te neem sou wees. Dit is nie waar nie. Die werklikheid is anders die waarheid te sê, hoe meer aanwysers wat jy op jou grafiek hoe moeiliker sal wees om handel te dryf. Hoekom Dit lei tot verwarring. Dit sal moeiliker wees om die ware beeld van die mark te sien as die aanwysers wat jy sal voorsien word om met 'n ander markinligting wat jy sal lei tot verwarring. In my handel stelsel sal jou kaarte duidelik en maklik wees nie en die seine sal maklik wees om te volg. Vergeet van deurmekaar kaarte vergeet van dekades van aanwysers op jou kaarte vergeet van komplekse dinge By die gebruik van my stelsel wat jy sal geniet die eenvoud wat dit bied. Die sagteware wat jy so pas gesien het in die video is die belangrikste module van my Binary Options Beast stelsel. Eintlik is jy gaan om veel meer as dit kry. Met die oog op die stelsel werklik universele wat kan werk met 'n groot verskeidenheid van verstryking keer en handel instrumente maak, ek geprogrammeer addisionele modules wat kan gebruik word as afsonderlike stelsels of as gereedskap vir bykomende bevestiging van seine. As voorbeeld wil ek jou wys hoe een van my addisionele modules lyk. Kyk na die prentjies hieronder. bo die beeld toon 'n spesiale inligting paneel wat Ive ontwerp om te gebruik met Binary Options Beast belangrikste module of as 'n afsonderlike singals sagteware wat seine kan voorsiening te maak vir n wye verskeidenheid van verstryking keer. Hierdie sagteware toon nie net jou belangrike inligting oor die huidige mark situasie, maar dit bied ook seine wat jy kan kies om te ontvang om jou e-pos of telefoon. Ek leer hoe om te werk met die sagteware in die handel gids wat jy met jou kopie van die sagteware sal ontvang. Jy wil eenvoudig rigtings wat pyl gebaseer aanwysers verskaf Wel, Ive het iets spesiaal vir jou. Maak seker jy het 'n blik op die kiekie hierbo. Jy kan 'n unieke instrument van my stelsel wat jy met maklik om te pyl gebaseer seine gebruik sien. Pyle NOOIT verf die aanwyser meet die sterkte van die huidige prys gedrag en dus kan suksesvol gebruik word as in trending en in plat mark ook. Ek neem net twee kerse verstryking gemiddeld by die gebruik van pyltjies. Nou kyk na die kiekie hierbo. Dit is wat pyl aanwyser maar in kombinasie met 'n baie unieke instrument van my stelsel genoem Beast Prys Filter. Dit is 'n spesiale prys filter aanwyser wat kan gebruik word met enige tyd raam. Jy kan jou oorwinning verhouding verhoog indien jy dit gebruik as 'n filter vir pyle. Ek het altyd graag om dit te gebruik, want die filter aanwyser is baie akkuraat en ook GEEN verf ek doelbewus het vir julle 'n M1 grafiek want die kombinasie van die pyl seine en die prys fitler aanwyser bied 'n groot 60 sekonde seine. Soos jy kan sien my strategie bied aan jou die geleentheid om die wye verskeidenheid van opsies tyd termijnen handel. Dit maak nie saak watter tipe handelaar jy is. Dit maak nie saak of jy verkies korttermyn of langtermyn handel uitvoering maak my stelsel sal jou help met al jou take. Die verstryking reeks is van 60 sekondes tot daaglikse verstryking. Dit is die reeks 99 van handelaars gebruik. Eintlik kan jy probeer om die handel selfs langer verstryking maar daar is geen rede om dit te doen, want daar sal baie min seine op sulke lang afstande as jou verstryking is meer as een dag. Verder waarom wag vir so lank as wat jy kan geld maak binne 'n dag, 'n paar uur of minute net. Jy kan handel enige finansiële instrument of dit nou geldeenheid, metale, indekse of voorrade. En onthou, al my aanwysers kan u voorsien van alle soorte van sein waarskuwings wat jou handel grootliks vereenvoudig. As jy 'n sein het, sal hulle jou te waarsku met klank, pop-up boodskap venster, e-pos na jou posbus en selfs gee jou 'n SMS stuur na jou selfoon. Net 'n blik op die resultate wat jy kan bereik met my systemcopy 2015 Binary Options Trading seine. Alle regte voorbehou. VS regering Vereiste Disclaimer - Voorrade, Options, Binêre opsies, Forex en Toekomstige handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die voorraad, binêre opsies of termynkontrakte markte. Moenie handel met geld wat jy kan nie bekostig om te verloor, veral met aged instrumente soos binêre opsies handel, termynkontrakte handel of forex. Hierdie webwerf is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop aandele, termynkontrakte en opsies. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Jy kan al jou geld verloor vinnig as gevolg van te: swak mark handelstoestande, meganiese fout, emosionele veroorsaak foute, nuus verrassings en verdienste vrystellings. VERDIENSTE DISCLAIMER Alle pogings is aangewend om akkuraat die produk en sy potensiaal. Daar is geen waarborg dat jy enige geld 'tegnieke en idees of sagteware wat by hierdie webwerf te verdien. Voorbeelde in hierdie blad word NIE geïnterpreteer word as 'n belofte of waarborg van inkomste. Inkomste potensiaal is heeltemal afhanklik van die persoon wat die INGESLUIT aan hierdie blad, idees en tegnieke INLIGTING. ONS nie so 'n ryk SKEMA strekking HIERDIE. Vlak van jou sukses in die bereiking van die geëis HIERDIE BLADSY RESULTATE hang af van die tyd wat jy wy aan die idees en tegnieke genoem jou finansies, kennis en verskeie vaardighede. Aangesien hierdie FAKTORE verskil na gelang van individue, kan ons nie waarborg JOU sukses of inkomstevlak. Of is ons verantwoordelik vir enige jou optrede. MATERIALE Hierdie bladsy kan inligting wat die volgende insluit VOORUITSKOUINGE WAT ons verwagtinge OF voorspellings van toekomstige gebeure GEE bevat nie. Jy kan identifiseer hierdie stellings deur die feit dat hulle nie streng historiese en huidige feite verband hou. Hulle gebruik woorde soos verwag, te skat, te verwag nie, PROJEK, van voorneme is, beplan, glo, en ander woorde en terme van 'n soortgelyke betekenis in verband met 'n BESKRYWING VAN potensiële inkomste OF Finansiële Prestasie. ENIGE EN ALLE vooruitskouings HIER of op enige van ons verkope materiaal bestem om ons advies van verdienstepotensiaal uit te druk. Baie faktore gaan belangrik wees in die bepaling van jou werklike resultate en Geen waarborge word gemaak word dat jy die resultate soortgelyk aan ons of enigiemand anders se, in werklikheid geen waarborge gemaak word dat daar resultate UIT ons idees en tegnieke sal bereik ons ​​materiaal sal bereik. Clickbank is 'n geregistreerde handelsmerk van Keynetics Inc. n Delaware korporasie. www. binaryoptionstradingsignals is nie verbind met Keynetics Inc. op enige manier verbind nie, en Keynetics Inc. borg of goed te keur enige www. binaryoptionstradingsignals produk. Keynetics Inc. spreek geen mening oor die korrektheid van enige van die stellings wat gemaak is deur www. binaryoptionstradingsignals in die materiaal op hierdie webwerf page. Description Ons professionele handelaars analiseer alle finansiële markte data insluitend Voorrade, kommoditeite, indekse, en geldeenhede, ten einde genereer handel seine in reële tyd. Ons werk rondom die klok om kwaliteit seine te verskaf, met 'n hoë wen koers van meer as 70 op die gemiddelde. Met Binary Seine aansoek, sal jy ontvang groot hulp in die voorspelling van die finansiële markte bewegings ten einde suksesvol te handel Binary Options. Die Binêre opsies seine LIVE gestuur, in reële tyd reguit na jou Android-selfoon. Met binêre seine inligting wat jy sal seine ontvang op al die groot finansiële bates. Tog, as jy 'n bate in gedagte wat jy wil oor Handel en jy dit nie vind dit op ons app, voel vry om ons te nader en sal graag voeg dit jy ons binêre bates kyk lys. Laai ons Binary Options seine app en ontvang: - High wen persentasie seine - Trading leiding en 24/7 kliënte ondersteuning - Daily Seine waarskuwings en wen ambagte verduidelikings - Binary opsie seine daaglikse resultate - Trusted en goedgekeur binêre makelaars om handel te dryf met - Leer nuwe Binêre opsies strategieë Al wat jy hoef te doen om te begin is: 1. Laai die app 2. begin die ontvangs van ons seine 3. Kopieer dit met jou voorkeur makelaar 4. Geniet die daaglikse wins. Begin nou en geniet ons spesiale daaglikse aanbiedings. Met binêre seine inligting, handel binêre opsies was nog nooit makliker Ons wil ons kliënte om die beste handel ervaring so voel vry om ons te kontak met enige vrae te infobinarysignalsapp, of besoek binarysignalsapp vir meer inligting oor die handel met die app resensies Wat's nuut Bykomende inligting soortgelyke,,. 5-30 - 4 -. /,,. ,,,. ,. 80 000: EURUSD (/), GBPUSD (/), USDJPY (/), USDCAD (/), USDCHF (/), AUDUSD (/), NZDUSD (/), EURGBP (/), EURJPY (/), EURCHF ( /), EURTRY (/), EURCAD (/), GBPJPY (/), USDZAR (/), USDRUB (/), USDTRY (/), USDPLN (/), USD / INR (/), USD / MXN (/ ), AUDJPY (/), AUDCAD (/), NZDCAD (/), XAUUSD (), XAGUSD (), FTSE 100 (), DAX (), steenbok 35 (), Nikkei 225 (), CAC 40 (), S amp P500, Dow Jones, NASDAQ. :,. ,,: Supportfxapp: www. fxapp ------------------------------------------ -------- ---------------------------, FX,,,,,,,,, Binary, Binary, ,,,,,,,,,,,,,. 250 Min Deposito 100 Welkom Bonus Trading Kompetisie CySEC lisensie 5 Min Deposito 30 bonus Free Demo Contest outomatiese onttrekkings 10 Min Deposito tot 97 Uitbetaling Trading Toernooie CySEC lisensie Advertising Program BinaryOptionsPost is 'n handel nuus portaal met 'n groot internasionale gehoor kom uit baie verskillende lande. Ons lesers is hoofsaaklik finansieel georiënteerde en het 'n spesiale belangstelling in die handel instrumente soos binêre opsies. Ons skep sosiale gemeenskap wat handelaars lok met allerhande agtergrond en ander vlak van kundigheid. Ons kan nie 'n stabiele en volhoubare ontwikkeling van ons sakevennote bied in 'n vinnig groeiende bedryf. Ons webwerf is geskep in 'n manier om die beste moontlike vertoning te lewer vir al ons vennote en om maksimum sukses persentasie te verseker. As jy belangstel in 'n advertensieveldtog is sal ons bemarkingspan bly om jou aanbod te hoor wees. BinaryOptionsPost word bestuur deur professionele handelaars en is nie in besit van 'n binêre opsies maatskappy. Aktiewe Bladsye Site Bladsye Regte Bladsye Maatskaplike Corner Trading gereedskap Lande BinaryOptionsPost redelike voorsorg getref word om die akkuraatheid van die inligting op die webtuiste te verseker, maar waarborg nie dit. Die data uitgestal in hierdie webwerf is nie noodwendig altyd real-time of heeltemal akkuraat dit sluit analise van die mark, voorspellings, seine, bates prys aanhalings en kaarte. Lesers moet nie behandel enige mening deur die skrywers van BinaryOptionsPost uitgedruk as 'n spesifieke aansporing om 'n spesifieke handel te maak of te volg 'n bepaalde strategie, maar slegs as 'n uitdrukking van hul huidige mening. Die menings wat in die forum is uitgespreek deur forum lede en weerspieël nie noodwendig die mening van BinaryOptionsPost. Die risiko's wat betrokke is in die handel binêre opsies is hoog en is dalk nie geskik vir alle handelaars wees. BinaryOptionsPost nie die geval verantwoordelikheid vir enige verliese lesers dalk die gesig staar as gevolg van die gebruik van die inligting wat in hierdie webwerf te behou. 2012-2016 BinaryOptionsPost - Alle regte voorbehou - Kontak ons ​​- Toni Hamilton


No comments:

Post a Comment